EQUOcoses meves o del meu cap Sin categoría coses meves o del meu cap?(Español) Carta abierta a mis EQUOpaisanos de Loja :) david.gamiz.jimenez02 de juny 201430 de desembre 2014 Ho sentim, aquesta entrada es troba disponible únicament en Español. Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn Share on X (Opens in new window) X